[Dovecot] Best small server config

- marsepein at gmail.com
Sat Jan 27 16:38:12 UTC 2007

On 1/26/07, Egbert Jan <egbert at vandenbussche.nl> wrote:
> Schrijf dan maar uit van de list en neem nog een stukje marsepein. Dit
> gezeur hebben we niets aan.

De schuld daarvan moet je zoeken bij de anderen, en dat weet je best.
Ik stel hier een hele nette vraag. In plaats van antwoorden of constructieve
bijdragen zie ik enkel wedervragen en accusaties.

Geval wil trouwens dat ik INDERDAAD een oude dovecot.conf heb
ge-rsynced van een andere server waar ik het al op draaide.
Met een nog oudere versie dan 0.99 trouwens. En zonder die
pop3 timezone bug.
Op deze CentOS server draait al een 1.* van dovecot.
Ga daar maar aan staan. Nu jullie weer met je onzin.

Ben